/ ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН І ПРАДСТАЎНІКОЎ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ

ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН І ПРАДСТАЎНІКОЎ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ

Графік асабістага прыёму грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіраўніцтвам РУП «Белмытсервіс»

 № п/п Найменаванне
пасады
Прозвішча, імя, імя па бацьку Дзень прыёма
(штомесяц)
Час прыёма Месца прыёма
 1. Генеральны дырэктар Кароль
Юрый Генадзевіч
Першая серада месяца 08.00 – 14.00 каб. 1201-1
 2. Намеснік генеральнага дырэктара Жук
Святлана Уладзіміраўна
Трэці чацвер месяца 14.00 – 20.00 каб.1205-2
 3. Намеснік генеральнага дырэктара Дзяменцьеў
Дзмітрый Юр’евіч
Чацвёрты панядзелак месяца 08.00– 14.00 каб.1205-1


   Прыём грамадзян ажыццяўляецца па адрасе: г. Мінск, пр. Дзяржынскага, 104 - А ў парадку жывой чаргі.

ЗАЎВАГА: папярэдні запіс на асабісты прыём ажыццяўляецца ў прыёмнай кіраўніка (12 паверх, каб. 1201) вядучым спецыялістам па дакументацыйным забеспячэнні аддзела адміністравання кіраўніцтва развіцця персаналу і адміністравання РУП «Белмытсэрвіс» Ясевіч Анжалікай Тадэвушаўнай (у яе адсутнасць -Тачылінай Ірынай Іванаўнай), або па тэлефоне + 375 (17) 259 75 03, або з дапамогай электронных сродкаў сувязі (з дапамогай накіравання электроннага ліста на афіцыйны электронны адрас пошты: office@declarant.by).


У адпаведнасці з нормамі арт. арт. 12, 13 Закона Рэспублікі Беларусь ад 17 красавіка 1992 года № 1594-XII (рэд. ад 05.01.2016) «Аб ветэранах» інваліды і ўдзельнікі Вялікай Айчыннай вайны прымаюцца ў першую чаргу.

Пры правядзенні асабістага прыёму па рашэнні генеральнага дырэктара РУП «Белмытсэрвіс» могуць прымяняцца тэхнічныя сродкі (аўдыё - і відэазапіс, кіна - і фотаздымка).

Пры ажыццяўленні асабістага прыёму для забеспячэння ўсебаковага і поўнага разгляду па сутнасці вуснага звароту могуць прыцягвацца работнікі структурных падраздзяленняў прадпрыемства ў адпаведнасці з іх кампетэнцыяй.

Пры сабе заяўніку неабходна мець дакументы, якія сведчаць асобу (пашпарт, від на жыхарства, пасведчанне бежанца), дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўніка грамадзяніна, юрыдычнай асобы або індывідуальнага прадпрымальніка (даверанасці, пасведчанні і т.д.). Рэкамендуецца таксама мець адказы на папярэднія звароты ў іншыя арганізацыі і іншыя неабходныя для разгляду пытання дакументы.

Вусныя звароты могуць быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі:

  • не прад'яўлены дакументы, якія сведчаць асобу заяўнікаў, іх прадстаўнікоў, а таксама дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў;

  • звароты ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі РУП «Белмытсэрвіс»;

  • заяўніку падчас асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія цікавяць яго, або перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спынена;

  • заяўнік падчас асабістага прыёму дапускае ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

Звяртаем Вашу ўвагу, што службовыя асобы РУП «Белмытсэрвіс», якія праводзяць асабісты прыём, а таксама работнікі прадпрыемства, упаўнаважаныя ажыццяўляць папярэдні запіс на асабісты прыём, маюць права прыняць рашэнне аб адмове ў асабістым прыёме, запісу на асабісты прыём у выпадках, прадугледжаных пунктам 2 артыкула 6 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-З (рэд. ад 15.07.2015) «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» у выпадках:

  • звароты па пытаннях, якія не адносяцца да кампетэнцыі прадпрыемства (філіяла);

  • звароты ў неўсталяваныя дні і гадзіны;

  • калі заяўніку ў ходзе асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія цікавяць яго;

  • калі з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.