Парадак падачы і разгляду зваротаў

Разгляд зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб ажыццяўляецца ў РУП «Белмытнясэрвіс» у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З & quot; Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб & quot; .

Парадак падачы зваротаў

Пісьмовыя звароты падаюцца нарачным (кур'ерам), па пошце, у ходзе асабістага прыёму.

Вашы пісьмовыя звароты вы можаце накіроўваць па адрасе: 220036, г. Мінск, вуліца Лермантава, 27.

Вусныя звароту выкладаюцца ў ходзе асабістага прыёму. Асабісты прыём вядзецца кіраўніцтвам РУП «Белмытнясэрвіс» і яго філіялаў у адпаведнасці з графікамі, якія размяшчаюцца ў офісах РУП «Белмытнясэрвіс».

Электронныя звароты падаюцца ў парадку, устаноўленым артыкулам 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З & quot; Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб & quot; - парадак прыводзіцца на старонцы Парадак падачы і разгляду электронных зваротаў .

УВАГА : Электронныя звароты могуць быць накіраваны ў РУП «Белмытнясэрвіс» толькі шляхам запаўнення спецыяльнай формы ў падраздзеле электронны зварот ў раздзеле «Звароты» на афіцыйным сайце РУП «Белмытнясэрвіс».

Папярэдні запіс на асабісты прыём ажыццяўляецца ў выпадку прадстаўлення заяўнікам інфармацыі: прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое маецца), кантактныя дадзеныя і тэлефон, характар ​​пытанняў для абмеркавання на асабістым прыёме. Графік асабістага прыёму прыводзіцца на старонцы графік асабістага прыёму грамадзян, юрыдычных асоб кіраўніцтвам РУП «Белмытнясэрвіс»

Пры ажыццяўленні папярэдняга запісу на асабісты прыём да Генеральнага дырэктара ў выпадку, калі заяўнік раней не звяртаўся на асабісты прыём у РУП «Белмытнясэрвіс», запіс можа быць выраблена на асабісты прыём да намеснікаў Генеральнага дырэктара па курыруемых напрамках дзейнасці, зыходзячы з сутнасьці пытанняў , выкладзеных заяўнікам падчас запісу.

Патрабаванні, што прад'яўляюцца да зваротаў

Пісьмовыя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:

  • найменне РУП «Белмытнясэрвіс» або яго філіяла (альбо пасаду асобы, якому накіроўваецца зварот);
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:

  • найменне РУП «Белмытнясэрвіс» або яго філіяла (альбо пасаду асобы, якому накіроўваецца зварот);
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.

Тэрміны разгляду зваротаў

Звароты павiнны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней 1 месяца. Тэрмін разгляду звароту лiчыцца з дня, наступнага за днём рэгістрацыі звароту ў арганізацыі.

У адпаведнасці з артыкулам 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З & quot; Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб & quot; звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:

1. Звароты не адпавядаюць патрабаванням, устаноўленым пунктамі 1-6 артыкула 12 гэтага Закона, а менавіта:

  • не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
  • ўтрымліваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы.

2. Звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных прапрацэдуру, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў.

3. Звароты ўтрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі РУП «Белмытнясэрвіс».

4. Прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі.

5. Заяўнікам пададзены паўторны зварот і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці.

6. З заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Парадак разгляду зваротаў

Звяртаем увагу, што ў адпаведнасці з падпунктам 1.1. пункта 1 Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асобаў" звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама юрыдычных асоб, першапачаткова падлягаюць разгляду па сутнасці ў адпаведнасці з кампетэнцыяй у філіялах РУП « Белмытнясэрвіс », якія ажыццяўляюць сваю дзейнасць і размешчаных у межах той адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі пытанні, выкладзеныя ў зваротах.

На падставе абзаца 5 падпункта 7.2. Палажэння аб парадку функцыянавання інтэрнэт-сайтаў дзяржаўных органаў і арганізацый, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 29.04.2010 № 645 "Аб некаторых пытаннях інтэрнэт-сайтаў дзяржаўных органаў і арганізацый і прызнанні страціўшым сілу пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 11 лютага 2006 года № 192» , а таксама ў адпаведнасці пунктам 1 загаду генеральнага дырэктара РУП «Белмытнясэрвіс» ад 2016/05/19 № 126-ОД "Аб некаторых пытаннях работы афіцыйнага сайту РУП« Белмытнясэрвіс »афіцыйнай крыніцай паступлення электронных зваротаў у РУП« Белмытнясэрвіс »з'яўляецца запаўненне спецыяльнай формы ў падраздзеле Электронны зварот ў раздзеле «Звароты» на афіцыйным сайце РУП «Белмытнясэрвіс».

У адпаведнасці з артыкулам 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З & quot; Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб & quot; электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб, якія паступілі іншым спосабам, разгляду не падлягаюць.

Звароты павінны падавацца ў РУП «Белмытнясэрвіс» выключна па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю Прадпрыемствы.

Пісьмовыя звароты, у якіх будуць абскарджвацца судовыя пастановы, не пазней за пяць працоўных дзён будуць вернутыя заяўнікам з тлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.

Ананімныя звароты, у якіх не адзначаны прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна ці адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) альбо найменне юрыдычнай асобы (поўнае або скарочанае) або яго месца знаходжання або названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці, не падлягаюць разгляду, калі яны не ўтрымліваюць звестак аб рыхтуецца, здзяйсняецца ці здзейсненае злачынстве.

Інфармуем, што ў адпаведнасці з арт. 19 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З & quot; Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб & quot; звароту разглядаюцца без збірання платы, за выключэннем разгляду неабгрунтаваных зваротаў. Выдаткі, панесеныя РУП «Белмытнясэрвіс», звязаныя з разглядам неабгрунтаваных зваротаў (сістэматычна накіроўваюцца - тры і больш разоў на працягу года) ад аднаго і таго ж заяўніка, а таксама зваротаў, якія ўтрымліваюць загадзя ілжывыя звесткі (сумы, якія падлягаюць выплаце экспертам і іншым спецыялістам, прыцягваюцца да разгляду зваротаў, паштовыя выдаткі, выдаткі, звязаныя з выездам на месца разгляду звароту, і іншыя выдаткі, за выключэннем аплаты працоўнага часу работнікаў, якія разглядаюць звароты), могуць быць спагнаныя з заяўнікаў у судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам.

Усе вашыя звароты будуць уважліва разгледжаны і ва ўстаноўленыя тэрміны вам будуць дадзены адказы.

Парадак абскарджання

Адказ на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячы орган - Дзяржаўны мытны камітэт Рэспублікі Беларусь па адрасе: 220007, г. Мінск, вул. Магілёўская, 45/1 ( www.gtk.gov.by ).