Приглашаем принять участие в Тринадцатой международной научно-практической конференции и выставке инновационных технологий в сфере таможенного дела

Адміністрацыйныя працэдуры

Пералік адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца РУП «Белмытсэрвіс»

Адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца РУП «Белмытсэрвіс» па заявах грамадзян у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200"Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян » .


Найменне і нумар адміністрацыйнай працэдуры * Адказнае службовая асоба за ажыццяўленне адм. працэдуры (твар яго замяшчае), месца знаходжання, рэжым работы Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адм. працэдуры Памер платы, Максімальны тэрмін і Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адм. працэдуры

ГЛАВА 1
жыллёвых праваадносiнаў

1.1.5. Аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Шляхтаў А.С., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-42


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

заяву ,

пашпарты ці іншыя дакументы ,

сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлік для паляпшэння жыллёвых умоў і (або) складаліся на такім уліку;

дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права;

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - у выпадку пастаноўкі на ўлік (Аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.5-1. Аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін складаецца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям'і)

Шляхтаў А.С., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-42


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

заяву;

пашпарты ці іншыя дакументы ,

сведчаць асобу ўсіх

паўналетніх грамадзян; сведчанні аб нараджэнні

непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлік для паляпшэння жыллёвых умоў і (або) складаліся на такім уліку;

дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права;

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - пры наяўнасцi права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад даходу і маёмасці

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.5.-2. Аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін складаецца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям'і)

Шляхтаў А.С., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-42


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

заяву;

пашпарты ці іншыя дакументы , якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.5-3. Аб уключэнні ў асобныя спісы уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Шляхтаў А.С., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-42


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

заяву;

пашпарты ці іншыя дакументы ,

сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян;

сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей;

дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права;

звядзення аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - пры наяўнасцi права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад даходу і маёмасці

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.6. Аб раздзеле (аб'яднанні) чарзе, аб пераафармленні чарзе з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і

Шляхтаў А.С., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-42


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

заяву ,

пашпарты ці іншыя дакументы , якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян; сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлік для паляпшэння жыллёвых умоў і (або) стаяць на такім уліку;

дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права;

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - у выпадку пастаноўкі на ўлік грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці.

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.7. Аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Шляхтаў А.С., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-42


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

заяву;

пашпарты ці іншыя дакументы , якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.8. Аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце арганізацыя

заяву ;

пашпарты ці іншыя дакументы , якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян;

сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце; дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, - у выпадку наяўнасці такога правы

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.18. Аб прадастаўленні жылога памяшкання камерцыйнага выкарыстання дзяржаўнага жыллёвага фонду

Шляхтаў А.С., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-42


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

заяву;

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.23. Аб уключэнні ў склад арганiзацыi забудоўшчыкаў, якая фарміруецца з ліку грамадзян, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў

Шляхтаў А.С., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-42


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

заяву;

пашпарты ці іншыя дакументы , якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян; сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў;

дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае атрыманне льготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.23-1. аб накіраванні грамадзян, якія стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і якія маюць права на атрыманне льготных крэдытаў на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў для заключэння дагавораў куплі - продажу жылых памяшканняў, будаўніцтва якіх ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу

Шляхтаў А.С., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-42


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

заяву,

дакументы, якія пацвярджаюць

наяўнасць права (пазачарговага права) на атрыманне льготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў

бясплатна

10 рабочых дзён пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю - у выпадку падачы заявы да прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю

15 рабочых дзён з дня падачы заявы - у выпадку падачы заявы пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю

1 месяц

1.1.24. Аб прадастаўленні аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання

Шляхтаў А.С., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-42


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

заяву,

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу; звесткі аб даходзе і маёмасці грамадзяніна і членаў яго сям'і; папярэдні дагоман набыцця жылога памяшкання - у выпадку набыцця жылога памяшкання, за выключэннем жылога памяшкання, будаўнiцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу;

сведчанне (Пасведчанне) аб дзяржаўнай рэгістрацыі зямельнага ўчастка або дзяржаўны акт на права ўласнасці на зямлю або на права пажыццёвага спадчыннага валодання зямлёй - у выпадку будаўніцтва (рэканструкцыі) аднакватэрнага, блакіраванага жылога дома; засведчаныя натарыяльна абавязацельства аб неаформленых ва ўласнасць займаемага па дамове найму жылога памяшкання з наступным яго вызваленнем - у выпадку наяўнасці такога памяшкання;

копія зарэгістраванага ва ўстаноўленым парадку дагавора куплі-продажу жылога памяшкання - у выпадку набыцця жылога памяшкання, будаўнiцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу;

даведка аб прадастаўленні (не прадастаўленні) ільготных крэдытаў па крэдытных дагаворах, заключаных пасьля 1 студзеня 2004 г. або заключаных да названай даты, па якіх крэдытныя абавязацельствы на гэтую дату не былі спыненыя, або пагашэнні ў поўным аб'ёме запазычанасці па гэтых крэдытных дагаворах да наступлення тэрміну пагашэння запазычанасці па льготных крэдытах і выплаты працэнтаў за карыстанне імі - у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі грамадзянам, з якімі заключаліся такія крэдытныя дагаворы;

дакумент, які пацвярджае факт скасавання дагавора стварэння аб'екта долевага будаўніцтва, у тым ліку ў сувязі з адмовай адной з бакоў ад выканання такой дамовы, выхаду або выключэння з членаў арганізацыі забудоўшчыкаў, скасавання дагавора куплі-продажу жылога памяшкання, канфіскацыі зямельнага ўчастка, - у выпадку неабходнасці пацвярджэння ўказаных фактаў

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (Рэканструкцыю) жылога памяшкання - на працягу тэрміну будаўніцтва (Рэканструкцыі), аб якой гаворыцца ў дамове, які прадугледжвае будаўніцтва (Рэканструкцыю) жылога памяшкання, але не больш за 3 гады з дня пералічэння на спецыяльны рахунак «Субсідыя»;

ў выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, за выключэннем жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу,

- 6 месяцаў
у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнаму заказу,

- да наступлення тэрміну поўнага вяртання (пагашэння) ільготнага крэдыту па дзяржаўнаму заказу

1.3.1. аб стане на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў

Шляхтаў А.С., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-42


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай ісацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу

бясплатна

у дзень звароту

6 месяцаў

1.3.9. аб прадастаўленні (непрадастаўлення) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу

бясплатна

у дзень звароту

6 месяцаў

ГЛАВА 2
ПРАЦА i сацыяльная абарона

2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


Тарасава М.М., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-21

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.2. выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.3. выдача даведкі аб перыядзе работы, службы

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб.№ 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


Тарасава М.М., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-21

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.4. выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнае грашовае забеспячэнне)

Прузан А.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13


Кавалеўская А.А., намеснік галоўнага бухгалтара

каб. № 331, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
еў. 259-75-17

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.19. выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


Тарасава М.М., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-21

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.25. выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў/

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.24. выдача даведкі аб адсутнасці забеспячэння дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

Арэшка А.Е., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай рабыняты

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-43


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.44. выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

Арэшка А.Е., вядучы спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 511, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-43


Саўчанка А.А., галоўны спецыяліст аддзела ідэалагічнай і сацыяльнай работы

каб. № 522, з 8-30 да 17-30
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 8 (017) 359-25-19

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


Прузан А.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу;

лісток непрацаздольнасці;

даведка аб памеры заработнай платы - у выпадку калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў працы ў розных наймальнікаў

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадстаўлення дакументаў і (Або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, органаў, іншых арганізацый, і (Або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, - 1 месяц

на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


Прузан А.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13

заяву;

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу;

даведка аб нараджэнні дзіцяці - у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь; пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;

пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшыя за 18 гадоў (Прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей);

копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей - усынаўленне) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарыць) (далей - ўсынавілі) дзяцей;

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў (удачарыцелю) (Далей - усынавiцеляў), апекуноў ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (Папячыцелямі) дзiцяцi;

пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

адначасова

2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


Прузан А.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13

заяву ;

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу;

заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапаможнікі;

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо сведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

сведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

адначасова

2.9. Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


Прузан А.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13

заяву ;

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу;

сведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не менш за два сведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў);

копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей;

копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі папячыцелямі) дзiцяцi;

пасведчанне інваліда небудзь заключэнне медыка- рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў;

пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый - для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;

сведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам;

даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі - пры афармленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці;

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў

2.9-1. Прызначэнне дапамогi сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ў ўзросце да 3 гадоў

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


Прузан А.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13

заяву;

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу;

два сведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў);

даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам -представляется на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнага);

копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей;

копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - апекунамі для асоб, назначаных апекунамі (Папячыцелямі) дзiцяцi;

сведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо сведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншай дакумент які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, - для асоб, якім дапамога па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, наступнага за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, устаноўленага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родах;

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў(Папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогi або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку ці члену сям'і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў і якія не з'яўляюцца дзіцяці (Дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам)

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія цягнуць за сабой спыненне выплаты дапамогi

2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


Прузан А.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13

заяву ;

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу;

сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў);

копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей;

копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (Папячыцелямі) дзiцяцi;

пасведчанне інваліда небудзь заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб усталяванні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;

пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), ўсынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якiя з'яўляюцца iнвалiдамi;

даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;

даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу - для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

сведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

копія рашэння суда аб устанаўленнi бацькоўства - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў ўяўляецца на дату вызначэння права на дапаможнік і на пачатак навучальнага года);

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў (Папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;

звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, ўсынавіцеля, апекуна, (папячыцеля);

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначанае дапаможнік, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18- гадовага ўзросту

2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (ребенком- інваліда ва ўзросце да 18 гадоў)

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


Прузан А.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13

лістку непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі для назначэння дапамог, - 1 месяц

1 месяц

на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

2.14. прызначэнне дапаможнікі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем - інваліда ва ўзросце до18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


Прузан А.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадстаўлення дакументаў і (Або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, органаў, іншых арганізацый, і (Або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, - 1 месяц

на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за дзіцяці-інваліда ва ўзросце 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

Лукашэвіч А.О., вядучы спецыяліст па працы з персаналам

каб. № 524, з 8-50 да 17/10
перапынак на абед з 13-00 да 13-20
тэл. 8 (017) 259-75-47


ПрузанА.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадстаўлення дакументаў і (Або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, органаў, іншых арганізацый, і (Або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, - 1 месяц

на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

2.18. выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты

Прузан А.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13


Кавалеўская А.А., намеснік галоўнага бухгалтара

каб. № 331, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
еў. 259-75-17

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.20. выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу

бясплатна

3 дні з дня звароту

бестэрмінова

2.35. выплата дапаможнікі на пахаванне

заяву асобы, які ўзяў на сябе арганізацыю пахаваньня памерлага (загінуўшага);

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу заяўніка;

даведка пра смерць - у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь;

сведчанне пра смерць - у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь;

сведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) - у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);

даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам, - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23

бясплатна

1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

адначасова

ГЛАВА 18
атрыманай ДАХОДЫ выплачанага падатку, збору (пошлiны). АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ з Адзінага дзяржаўнага рэгістра юрыдычных асоб І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ. Прастаўленне апастылю НА дакумент або легалізацыі ДАКУМЕНТАЎ, АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З архіўных дакументаў

18.7. выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншым даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

Прузан А.Н. ,, вядучы бухгалтар

каб. № 330, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
тэл. 259-75-13


Кавалеўская А.А., намеснік галоўнага бухгалтара

каб. № 331, з 8-30 да 17-30,
перапынак на абед з 13-00 да 14-00
еў. 259-75-17

заяву;

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу

бясплатна

1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

6 месяцаў

18.13. выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

пашпарт ці іншы дакумент , які сведчыць асобу

бясплатна

у дзень звароту

бестэрмінова



* Найменне і нумар адміністрацыйнай працэдуры ў адпаведнасці з Пералікам адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200"Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян ».